X
تبليغات

تصویر ثابت

آموزش سئو
loading...
YourAds Here YourAds Here

آموزش سئو

بازدید : 13
شنبه 5 شهريور 1401 زمان : 13:58

غرض می بایست ساخت‌و‌ساز محتوای بهتر برای مخاطبان باشد، آموزش سئو که‌این آیتم، اساس و مبنا استراتژی محتوا گذاری اثر گذار در وبسایت میباشد. مقاله ها و محتوای باصرفه به شما امداد می‌نمایند تا شایسته ترین ROI را به دست آورید. ساخت‌و‌ساز محتوای با صرفه برای اخذ بیشترین بازدید و ورودی در 3 مرحله بی آلایش خلاصه میشود.

تعیین مورد مطلوب
تایپ کردن محتوای بهینه سازی فرندلی
با صرفه ‌سازی محتوا پیش از تکثیر
با طی کردن سه مرحله مذکور می توانید محتوایی تهیه و تنظیم نمایید که استفاده کننده پسند و بهینه سازی فرندلی باشد.

1- تعیین قضیه مطلوب
پیش از آغاز به تایپ کردن و ساخت و ساز محتوای با صرفه، آغاز بایستی زمینه متبوع را تعیین نمائید. گزینش زمینه مطلوب بر سه اصل پایدار میباشد:

داشتن داده ها کافی: تخصص در ساخت و ساز محتوای باکیفیت قسمت مهمی از معادله seo میباشد. برای ساخت یک نوشته ی علمی کیفیت خوب، به تخصص یا این که داشتن داده ها کافی در آن قضیه نیاز دارید. آکادمی رایا پارس خیر صرفا سیاق تایپ کردن نوشته‌علمی یا این که ساخت و ساز محتوا برای شما بی آلایش‌خیس میشود، بلکه این محتوا برای مخاطبان شما هم ارزشمندتر خواهد بود.
تفحص هم پا با تجزیه و آنالیز: با اجرا یک ‌خصوصی پژوهش ها و شواهد تجربی، می‌اقتدار شعور دقیقی از موضوعاتی که شایسته ترین حاصل را دستیابی می‌نمایند، به دست آورد. این تجزیه و ارزیابی مشمول رسیدگی مطالب منتشر گردیده رقبا دراین مورد و مطالعه راجع‌به شایسته ترین واژه کلیدی میباشد.
برای تعیین واژه و کلمه کلیدی مطلوب می‌اقتدار از ابزارهای گوناگون what is seo که معیار محبوبیت لغات و ترازو جستجوی آن‌ها‌را آرم می دهد یاری گرفت.
چگونگی محتوا: درصورتی که چنین تصور کنیم که نصیب تجزیه و آنالیز و تخصص، ردیف‌های نوشته‌ی علمی باشند، استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوای با صرفه و کیفیت عالی محور و مبنا این فرایند خواهد بود. تعیین یک قضیه مطلوب، با استراتژی ساخت‌و‌ساز محتوای باصرفه در یک راستا قرار داشته و به طور کامل برابر می باشند. پس برای استارت بایستی قضیه قابل قبولی را گزینش و بعد از آن نوشته‌های رقبا را مشاهده و محاسبه کرد و با علم کافی آغاز به ساخت‌و‌ساز محتوای با صرفه کرد.

برچسب ها آموزش سئو ,
بازدید : 8
چهارشنبه 2 شهريور 1401 زمان : 13:33

دقیقا مانند باصرفه‌سازی که در اینترنت‌وبسایت خویش برای تیتر متا مطلوب و توضیحات متا مطلوب ایفا دادید می بایست اعتقاد و باور نتیجه ها فرمائید که‌این شغل را برای ویدئوی خویش نیز اعمال داده‌اید. موتورهای کاوش از آن برای شناسایی و سکو‌بندی نتاجی ویدیو به کارگیری می‌نمایند.

موتورهای کاوش تیتر توضیحات و همینطور برچسب‌ها را (که می بایست مشتمل بر عبارات کلیدی هدفمند باشند) چک می‌نمایند تا قضیه کلیپ را خوب شعور نمایند. این فعالیت بسیار معمولی میباشد و به فرصت مقداری نیاز دارااست.

۳.یک نقشه وب سایت ویدئویی تولید فرمایید
در شرایطی که مقدار متعددی محتوای ویدیویی ساخت کرده و آن فیلم‌ها را در اینترنت‌وب سایت خویش منتشر میکنید البته حس میکنید درجه‌بندی آن ها به معضل کشیده گردیده‌است ممکن میباشد آموزش سئو خوب باشد نقشه وب سایت ویدئویی مستقل ساخت نمائید.

درمورد گوگل این نقشه تارنما به شما یاری می‌نماید تا بگویید چه ورقه‌هایی دارنده ویدیو میباشند و برروی محتوای کلی فیلم تمرکز می‌نماید.

۴.اشتراک‌گذاری در شبکه‌های گوناگون
محتوای ویدئویی را در شبکه‌های متعدد بازاریابی مانند کانال‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. محتوای ویدئویی خویش را در فیسبوک، یوتیوب یا این که اینستاگرام لود فرمائید و ملاحظه کنید آکادمی رایا پارس که چه نوع پستی بیشترین جذابیت را دارااست. اضافه کردن کلیپ به کانال‌های اجتماعی همینطور به تشویق برای اشتراک‌گذاری اجتماعی یاری می‌نماید و سبب ساز می شود تعداد بیشتری به گوگل بک پیوند داده خواهد شد و وبسایت شمارا معتبرتر نماید .

۵.کلیپ را به اینترنت‌وب سایت خویش اضافه نمائید
در کنار اشتراک‌گذاری ویدیو در وب سایت‌هایی مانند YouTubeو Vimeo، اضافه کردن کلیپ به اینترنت‌وب سایت خودتان نیز می تواند به ارتقاء تعامل و تجربیات استفاده کننده what is seo در وبسایت شما یاری دهد.

همان طور که پیش از این بیان شد، محتوای ویدئویی جالب‌خیس میباشد. همینطور شما میتوانید مواقعی مانند طرح‌واره ویدئویی را به شیت خویش اضافه نمایید تا به خزنده‌ها یاری دهد تا بیشتر بدانند محتوای ویدئویی شما چه چیزی را پوشش می دهد.

برچسب ها آموزش سئو ,
بازدید : 6
سه شنبه 1 شهريور 1401 زمان : 12:03

تصویب تارنما در سرچ کنسول گوگل یا این که به عبارتی گوگل وبمستر قدیمی یکی‌از مهمترین قدم ها برای سئو و بهینه سازی تارنما وردپرسی میباشد. از آنجایی که اسم این ابزار تا قبل از این وبمستر بود، آموزش سئو ممکن میباشد تصویب وبسایت در گوگل وبمستر به گوش شما آشنا باشد.

سرچ کنسول گوگل ابزارهای خاصی را برای امداد به دارندگان و مدیران وبسایت ها برای رسیدگی و محافظت حضور و seo و مرتبه بندی در گوگل ارائه می‌دهد.

درین راهنما، ما یادگرفتن تصویب وب سایت در سرچ کنسول را به شما نماد خوا‌هیم اعطا کرد.

سرچ کنسول گوگل چیست؟
سرچ کنسول نو گوگل ابزاری بدون‌پول میباشد آکادمی رایا پارس که به وسیله گوگل ارائه می گردد تا به دارندگان وبسایت ها یاری دهد حضور سایت خویش را در حاصل جستجوی گوگل در دست گرفتن نمایند.

این ابزار به شما یاری می نماید تا جايگاه، خطاهای وب سایت، what is seo مسائل امنیت وردپرس و کارهایی که ممکن میباشد بر تلاش جستجوی وبسایت شما تأثیر بگذارند را ردیابی فرمائید.

چنانچه در ارتباط پرورش تارنما خویش دور از شوخی می باشید، مورد نیاز میباشد که آن را از روز اولیه به سرچ کنسول یا این که گوگل وبمستر اضافه نمائید.

در حال حاضر میخواهیم شیوه تصویب وب سایت در سرچ کنسول گوگل را ببینیم.

برچسب ها آموزش سئو ,
بازدید : 5
دوشنبه 31 مرداد 1401 زمان : 12:02

تفاوت کلی ویرایشگر گوتنبرگ با دیگر ویرایشگرها بر راز بلوک ها میباشد. آموزش سئو یوزرها میتوانند با به کار گیری از بلاک ها هر قسمت جدیدی را که بخواهند به محتوای خویش اضافه نمایند، در‌صورتی‌که که ویرایشگر سابق وردپرس، یعنی ویرایشگر کلاسیک صرفا یک پنجره متنی بی آلایش بود.

چرا گوتنبرگ؟
اینک این پرسش را از خویش خواهید پرسید: در صورتی وردپرس تا قبل از اینً یک ویرایشگر پیش فرض عملکردی داشت، چرا گوتنبرگ ساخت و ساز شد؟ یکسری برهان وجود دارااست، آکادمی رایا پارس البته عامل اساسی آن تغییر تحول روندها میباشد.

اما هیچ خلل ذاتی در ویرایشگر تصویری کلاسیک وردپرس نیست. با این درحال حاضر، بعضا از اشخاص دریافتند که آن ویرایشگر وردپرس فاقد مورد های ما یحتاج میباشد و گاهی به چاره های جایگزین روی می‌آورند. پلاگین های بخش اعظمی وجود دارااست که نوع بازنویسی خاصی را ارائه می‌دهند مانند پلاگین های ورقه ساز مانند ویژوال کامپوزر.

آنچه معلوم شد این میباشد که بخش اعظمی از یوزرها وردپرس دوست دارا‌هستند خوب از روش این نوع ویرایشگرهای کشیدن و رهاکردن، محتوا ساخت‌و‌ساز نمایند. به هر اکنون، به کار گیری از آن ها بصری و همگی کاره خواهد بود. با اضافه کردن Gutenberg ، غرض این بود که یوزرها بدون چاره به جستجوی یک پلاگین نباشند تا از این امکان در وبسایت های خویش استعمال نماید.

خصوصیت های ویرایشگر گوتنبرگ
هر بلاک پیکربندی خاص خویش را دارااست که در ردیف سمت چپ ظواهر میشود و قابلیت تغییر و تحول را به شما میدهد.

برای دسترسی و دستکاری در ویرایشگر Gutenberg، به کاغذ نوشته ها یا این که شیت ها بروید. موس را روی پست یا این که شیت ای که میخواهید دستکاری نمایید قرار دهید و مشاهده می‌کنید که منوی کوچکی ظواهر می‌شود.

با اضافه کردن یک بلاک در ویرایشگر گوتنبرگ وردپرس، what is seo کلیه امکاناتی که به آن نیاز دارید، ساخت و ساز میشود، مانند:

بلوک های گوتنبرگ
کامل شدن اتومات اسلش
تصاویر را بکشید و رها نمائید
بلوک های HTML زنده
طرح کلی گواهی
مورد های متن جلد
جاسازی محتوا
دکمه ها
گزاره ‌ها
لیست ‌ها
نقل عهدوپیمان
تیترها
آلبوم تصاویر
ردیف‌ ها
ابزارک ها
مزایای استعمال از ویرایشگر گوتنبرگ در وردپرس
استعمال از بلوک‌ ها در گوتنبرگ سبب می‌ خواهد شد توسعه و گسترش‌ دهندگان بتوانند شل‌ خیس ظواهر کاغذ را در دست گرفتن، عیب یابی و رئیس نمایند.

بسط دهندگان اینترنت می‌توانند از دسته ی وسیعی از API و اجزای رابط کاربری برای ساخت و ساز بلاک‌ ها و در دست گرفتن‌ های بصری به کارگیری نمایند.

به لحاظ ما، بیشترین مزیت ویرایشگر گوتنبرگ رابط بصری آن میباشد. حتی افرادی که تجارب مقداری دارا‌هستند یا این که تجارب ندارند می‌توانند از آن برای قرار دادن محتوای دارای انسجام به کار گیری نمایند.

در اوایل بسط، این نگرانی وجود داشت که گوتنبرگ با باکس های متا سفارشی اضافه گردیده در بخش اعظمی از افزونه ها فعالیت نمی نماید. این مفاد در ابزارهایی مانند Yoast بهینه سازی ،CoSchedule و پلاگین جت پک رایج میباشد. با این حالا، فعلا شیوه هایی وجود دارااست که می اقتدار با مقداری علم نرم‌افزار نویسی، این نقص‌ را به دور زد.

روش نصب پلاگین ویرایشگر گوتنبرگ
شما میتوانید واپسین ورژن گوتنبرگ را از مخزن وردپرس یا این که با جستجوی آن در داشبورد وردپرس خویش در نصیب افزونه ها و “اضافه کردن تازه” بارگیری فرمایید. سفارش میکنیم این آیتم را در یک تارنما آزمایشی نصب فرمایید.

یادگرفتن ویرایشگر گوتنبرگ
در بخش پیشخوان وردپرس، اضافه کردن نوشته را زده و وارد گوشه و کنار گوتنبرگ گردید.

برای فعالیت با این ویرایشگر به هر بخشی که نیاز دارید می‌ توانید به طور یک بلوک تولید فرمائید. این فعالیت همچون شیت ساز ویژوال کامپوزر میباشد. از جمله چنانچه می ‌خواهید در نوشته خویش یک متن در صدر اضافه فرمائید، روی مورد (+)کلیک کرده و قابلیت و امکان متبوع را اضافه نمائید.

در کاغذ تازه گشوده گردیده، قسمتی را که “استارت به تایپ کردن فرمایید یا این که جهت تعیین یک بلوک/ را تایپ فرمائید” کلیک نمایید تا یک بلوک متن ساخته ‌خواهد شد.

در‌حالتی که دکمه‌ ساخت‌و‌ساز بلوک نو را کلیک فرمایید می‌ توانید نوع بلوک خویش را گزینش نمائید و شغل خویش را آغاز نمائید.

با گزینش هر بلوک یک نوار ابزار بالای بلوک متبوع اکران داده میگردد. مثلا در شرایطی که یک بلوک متنی بسازید با کلیک بر روی آن بلوک، یک نوار ظواهر میشود که میتوانید پیکربندی جمله، سایز، پیوند و مورد ها دیگر را از این نوار ابزار برای بلوک متنی خویش تهیه نمایید.

حذف یک بلوک در گوتنبرگ
برای حذف یک بلوک می بایست روی آن کلیک نمایید تا نوار ابزار نمایان خواهد شد. روی دکمه سه نقطه کلیک کرده و از نصیب انتهایی آن مورد حذف بلوک را گزینش نمایید.

برچسب ها آموزش سئو ,
بازدید : 8
يکشنبه 30 مرداد 1401 زمان : 13:07

یک تعریف‌و‌تمجید از محتوای بهتر وجود دارااست که عبارت میباشد از:

محتوایی خوب میباشد که از شایسته ترین سود آموزش سئو ای که اکنون در حاصل کاوش برای یک عبارت مشخص و معلوم می قدرت یافت ، 10 موازی خوب کار نماید.

برای تایپ کردن و ساخت کردن محتوای بهتر به خواسته ارتقاء بازدید تارنما می بایست این مفاد را جاری ساختن دهید:

مطالبی را که تا قبل از اینً دراین مورد منتشر گردیده‌است را تحقیق نمایید.
از آن محتوایی که درین حوزه بهتر کار نموده است الهام بگیرید.
به نحوه هایی تصور کنید که میتوانند محتوای شمارا عالی نمایند.
همینطور چنانچه حقیقتاً قصد دارید محتوایی عالی از رقبای خویش ساخت و ساز نمائید خوب میباشد آکادمی رایا پارس که‌این سوال های را از خودتان بپرسید ، به آن‌ها جواب دهید آن‌گاه آغاز به ساخت‌و‌ساز محتوای خویش فرمایید:

آیا میتوانم موضوعات متفاوت را با تمرکز بیشتری پوشش دهم؟
آیا می‌توانم با داده ها آپ تو دیت در‌این حوزه محتوا ایجاد کنم ؟
آیا می‌توانم تجارب فردی ، پژوهش ها ، مطالعات و یا این که بینشی تخصصی خویش را به محتوا اضافه کنم ؟
آیا می‌توانم رسانه های متعدد (اینفوگرافیک ، نمودار ، گیف ، عکس ، فیلم) ایجاد کنم که سبب ساز جذابیت بیشتر پست خواهد شد؟
آیا می‌توانم پیاده سازی پست را از دید بصری تعجب آور خیس کنم؟
آیا می‌توانم UX برگه( خوانایی ، سرعت صفحه های ، پاسخگویی) را بهبود بخشم؟
گوگل از 3 معنی یعنی تخصص ، اثبات گام بودن ، قابل متکی بودن بودن برای نظارت چگونگی محتوا استعمال می نماید و شما می بایست ار شالوده این واحد سنجش ها به آن‌ها آرم دهید که علم و تخصص حقیقی و واقعی در مورد ایجاد محتوا دارید. در اینجا بقیه مواقعی که بایستی اعتنا فرمایید را معرفی کرده ایم:

صلاحیت های حرفه‌ای و تخصص خویش را اضافه نمایید.
در بقیه وبسایت های خاص صنعت پیشرو شرکت کردن نمائید.
اشخاص دیگر را از اسم تجاری خویش با خبر و آگاه فرمائید.
آوازه کلی مارک خویش را بهبود ببخشید.
درصورتی که سایتی دارید که از تعداد متعددی پیوند های افیلیت به کار گیری می نماید ، بایستی برای ارتقاء بازدید تارنما تعداد آنان را به دست کم برسانید یا این که حتی آنها را تماما حذف نمائید و رویه های دیگری برای درآمدزایی از روش ترافیک پیدا نمایید. به تازگیً چشم گردیده است که‌این نوع تارنما ها به وسیله گوگل گزینه حمله قرار میگیرند.

نکته ی دیگر برای نشر محتوای خوب این میباشد که رقبای خویش را نظارت و رسیدگی نمایید. تجزیه و ارزیابی رقبا می‌تواند به شما یاری دهد که درجه بندی بهتری در یک واژه و کلمه کلیدی خاص پیدا فرمایید. what is seo در واقع غرض اساسی از نظارت و شناختن رقبا ، روش ی کارایی آنها در تکثیر محتوا است.

در باب ارتفاع مطالب ممکن میباشد با ادعاهایی روبرو گردیده باشید که ممکن میباشد صحیح نباشند برای مثال تایپ کردن محتوا و تکثیر آن در یک فرصت خاص شایسته ترین رویه برای استحصال مرتبه عالی در گوگل میباشد. کلاً ، محتوای زمانبر خیس در اکثر اوقات مورد ها باعث به دستیابی جايگاه فراتر میگردد.

در همین ارتباط یک بازرسی اعمال شد که در آن حدود 1 میلیون تارنما را آیتم تجزیه و بررسی قرار دادند و حاصل علامت دادند که معدل ارتفاع مطالب حدود 1700 تا 2000 واژه میباشد. البته واقعیت این میباشد که هیچ واحد سنجش مشخصی برای ارتفاع محتوای ایده آل نیست و شما لزوماً به جهت تایپ کردن یک پست زمانبر در زمینه ی یک مورد خاص ، مرتبه بالایی نخواهید استحصال کرد. برای ایجاد محتوای با صرفه نوشته ی علمی ما دراین باره را در وبلاگ ژاکت بخوانید.

این تعداد لغات وجود ندارد که جايگاه های بالایی را برای شما به ارمغان میاورد ، بلکه این حقیقت وجود داراست که پست های وقتگیر معمولاً قضیه را به جامع ترین صورت ممکن پوشش میدهد و به همین استدلال کلی خیس هستند و جايگاه بهتری استحصال می نمایند.

ضمن این ، محتوای بدون نقص و جامع احتمالاً بک لینک و پیوند و تعداد اشتراک گذاری های بیشتری را اخذ می نماید که طبیعتا به حصول جايگاه بندی عالی یاری می نماید. براین اساس به مکان تمرکز بر وقتگیر بودن مطالب ، کارایی فرمائید محتوای کیفیت عالی و جامعی را بنویسید. همینطور این دست اندرکاران از تعداد لغات اصلی خیس می‌باشند:

پوشش قضیه به طور جامع و بی نقص
رضایت مخاطب از جستجوی خویش
بها آفریدن برای خواننده
تجارب کاربری بهتر (خوانایی ، سرعت)
فرمان گویش و املای صحیح کلمه ها
سئو ورقه را فراموش نکنید.
seo تارنما یکی موادسازنده مهم بهینه سازی و ارتقاء بازدید وبسایت میباشد و مانند یک محور و بیس بهتر میباشد که ضمانت می نماید محتوای شما به راحتی پیدا و خوانده می‌شود. به‌دنبال 4 نحوه seo بهینه سازی وجود دارااست که شما می بایست در استراتژی خویش آنان‌را بگنجانید و به صورت مداوم جاری ساختن دهید.

سئو تصاویر

اندازه تصویر بلندمرتبه و بالا بودن وسعت آن‌ها یکی‌از شایع ترین دلایل نماید بودن سرعت کاغذ تارنما میباشد. با این هم اکنون، seo تصویر فقط نصب پلاگین های فشرده سازی تصویر نمیباشد. در نوبت اولیه شما بایستی:

از تصویر مطلوب استعمال نمایید و از JPEG برای عکس ها و PNG برای تصاویر دربردارنده متن به کار گیری نمائید. از اندازه مطلوب برای تصاویرتان استعمال نمائید و از تصاویری که گران قدر خیس از پهنا محتوای شما می باشند دوری کنید. از جمله در شرایطی که پهنا محتوای بلاگ شما 800 پیکسل باشد ، عکس نباید 2500 پیکسل باشد.

برچسب ها آموزش سئو ,
بازدید : 6
شنبه 29 مرداد 1401 زمان : 11:58

SVG ،EPS ،AI و PDF مثال هایی از گونه های پوشه تصویر برداری می‌باشند.

خلاف پوسته های پوشه تصویری شطرنجی بومی، آموزش سئو که هر صورت و رنگ طرح به یک پیکسل گره خورده میباشد، این پوسته ها انعطاف بیشتری دارا هستند.

در قبال گرافیک برداری از سیستمی از خطوط و منحنی ها در شیت دکارتی به کارگیری می نماید که در مقایسه با مساحت تمام مقیاس پذیر میباشد.

این بدان مفهوم میباشد که شما میتوانید آکادمی رایا پارس وضوح تصویر اساسی را به صورت بی وقفه و فارغ از افت چگونگی غلو فرمایید.

همان گونه که مشاهده می‌کنید، تفاوت در میان چگونگی هنگام غلو تماماً غیرقابل مقایسه میباشد.

از آنجایی که SVG حالت ها را بر طبق درصدی از تمام مساحت و خیر پیکسل ها به حساب آوردن می نماید، ابداً پیکسلی نیست.

صرفا 8٪ وبسایت ها فاقد محتوای بصری می‌باشند. البته برای 92٪ دیگر، اکران تصاویر با نوع پوشه مطلوب ضروری میباشد.

15 نوع فولدر تصویری مجبوب
به دنبال، ما همگی اشکال فرمت های عکس و پرونده های گرافیکی، what is seo از تصاویر اینترنت شطرنجی، بردارها، تا پوشه های قابل انعطاف افزاری بازنویسی تصویر را پوشش میدهیم.

ما موردها مثبت و منفی، پناه مرورگر و سیستم دلیل و مورد ها به کارگیری ایده آل برای هر پوسته را پوشش می‌دهیم.

JPEG (و JPG) – تیم مشترک متخصصان عکاسی
PNG – گرافیک قابل حمل کانال
GIF – پوسته تبادل گرافیکی
WebP
TIFF
BMP – Bitmap
HEIF – High Efficiency Image File Format
SVG -گرافیک برداری مقیاس پذیر
EPS – متن پنهان کپسوله گردیده
PDF – پوسته مدرک قابل حمل
PSD – گواهی فتوشاپ
AI – اثر ها هنری Adobe Illustrator
XCF – وام ها رایانش eXperimental
INDD – Adobe InDesign Document
گونه های فولدر تصویر ناپخته
1. JPEG (JPG) – Joint Photographic Experts Group

JPEG (یا این که JPG) یک پوسته پرونده تصویری شطرنجی با فشرده سازی ضعیف میباشد که آن را برای به اشتراک گذاری تصاویر مطلوب می نماید. JPEG ها “lossy” میباشند، به‌این معنا که اندازه پرونده را کاهش میدهند، البته همینطور چگونگی تصاویر را هنگام به کار گیری از پوسته کاهش میدهند.

JPEG هنوز یکی پرکاربردترین اشکال فرمت عکس میباشد که به جهت فشرده سازی و مدد جهانی از مرورگر / سیستم ادله در وب مشاهده خواهید کرد.

اکثر سیستم دلیل های رسانه های اجتماعی (مانند صورت بوک و اینستاگرام) به صورت اتوماتیک پرونده های تصویری لود گردیده را به JPEG تبدیل می نمایند. آنان همینطور از اندازه های تصویر منحصر شبکه های عمومی برای در دست گرفتن وضوح عکس های شما به کارگیری می نمایند.

برچسب ها آموزش سئو ,
بازدید : 5
پنجشنبه 27 مرداد 1401 زمان : 11:47

بعضا از مقالات هیچ پیوندی از دیگر پست ها اخذ نمیکنند. اکثر زمان ها از آن‌ها تحت عنوان صفحه های یتیم خاطر میکنیم. یافتن این صفحه ها ، هم بوسیله گوگل و هم بوسیله استفاده کننده مشقت بار میباشد. با امداد شمارش گر لینک متنی، تشخیص این مقاله ها سهل وآسان میباشد. آموزش سئو صرفا روی لینک “مقاله‌ها یتیم” در بالای نمای کلی پست خویش کلیک نمایید.

پیش از استارت اضافه کردن لینک و پیوند از دیگر پست ها به نوشته ی علمی های یتیم خویش ، این پرسش را از خویش بپرسید: آیا این پستی میباشد که همچنان برای شما اثر گذار میباشد؟ در غیر این شکل ، خوب میباشد آن را حذف کرده و به برگه مربوطه دیگری ریدایرکت نمائید . در صورتی‌که می پندارید هنوز یک کاغذ دارای اعتبار در وب سایت شما میباشد ، بفهمید کدام پست های دیگر می‌توانند به آن لینک دهند. و قطعاً این فعالیت را ایفا دهید. این شغل را می‌توانید با تقلید از به عبارتی نحوه مذکور در صدر و بقیه مقالاتی که بقیه مورد ها مربوط به آن را ندارند ، اجرا دهید.

مقاله ها اساسی و بنیادی خویش را بهبود ببخشید
یک نحوه خوب برای استعمال از کانتر تعداد لینک و پیوند داخلی استعمال از آن برای مقاله ها مهم و بنیادی میباشد . این ها مهمترین مقاله ها شما می‌باشند و می‌خواهید این مفاد را به استفاده کننده و Google خویش نشانه دهید. شما می بایست پست های دیگر خویش را بدین پست های خاص مرتبط لینک و پیوند دهید.

برای نظارت اینکه آیا به اندازه کافی با این سنگ های اساسی لینک و پیوند برقرار می‌کنید ، آکادمی رایا پارس بایستی مقاله‌ها کرنر استون خویش را در نمای کلی پست خویش تعیین فرمایید. میتوانید معین نمایید که کدام پست ها سنگ بنای شما می باشند در باکس متا Yoast سئو (صحیح در تحت تجزیه و ارزیابی بهینه سازی). در صورتی‌که یکی‌از سنگ بناهای شما بیشتراز تعدادی لینک نداشته باشد، می بایست کاری ایفا دهید! ابزار لینک و پیوند داخلی به شما امداد می نماید تا بفهمید کدام نوشته‌ی‌علمی را استارت نمائید به لینک دادن.

به تعدادی لینک و پیوند (داخلی) نیاز دارید؟
به تعدادی تعداد لینک و پیوند داخلی نیاز دارید؟ آیا می‌توانید لینک های متعددی داشته باشید: what is seo هنگامی محتوای گزینه عشق خواننده آیتم عشق شماست ، لینک و پیوند اضافه نمایید آیا پست های وبلاگی در موضوعات مرتبط دارید؟ آنان‌را در متن خویش لینک دهید. آیا تولید ها مرتبط می فروشید؟ به آنها نیز لینک و پیوند دهید. آیا شما یک نوشته‌علمی به طور کاملً بهتر ، بی نقص و جامع درباره‌ی قضیه دارید؟ مطمئنا بایستی به آنان نیز لینک دهید!

برچسب ها آموزش سئو ,
بازدید : 6
چهارشنبه 26 مرداد 1401 زمان : 13:05

شما لینک و پیوند های حاد را رسیدگی نمیکنید. یک‌سری پیوند شکسته می‌تواند به صورت بدون شوخی هم تجارب مخاطب و هم مرتبه بندی را پایین تأثیر قرار دهد. هر توشه که یک استفاده کننده ورقه 404 را اخذ می نماید، آموزش سئو به احتمال زیاد وب سایت شما‌را در جستجوی داده ها شکاف می نماید و هر توشه که یک crawler موتور کاوش گر، تارنما شمارا crawl می نماید و به یک پیوند وخیم واکنش می نماید، آکادمی رایا پارس ایندکس وب سایت شما با اختلال مواجه میگردد.

برای رفع این اختلال از یک ابزار بدون پول مانند بهینه سازی Spider Screaming Frog برای شناسایی و رفع هرگونه لینک و پیوند وخیم به کار گیری نمائید.

فیض گیری
seo سپرده گذاری در اکثری از سطح های میباشد. what is seo اثرات یک استراتژی سئوی عالی و با ثبات در بازه زمانی فرصت وقت گیر خویش را نماد خواهد اعطا کرد. در شرایطی‌که به اعضای مجموعه سئوی خویش پشت گرمی نداشته باشید، محکوم به ناکامی تناول کردن می باشید. هوشیار باشید و بر روی حاصل آخری تمرکز فرمایید. صرفا در‌این‌صورت میباشد که میتوانید در استراتژی سئوی خویش باخت نخورید.

برچسب ها آموزش سئو ,
بازدید : 5
سه شنبه 25 مرداد 1401 زمان : 13:36

برای جواب به‌این پرسش، بایستی محتوای ما به دعوا در امر چگونگی ( دریاچه ها، رودخانه ها و دریاها ) به علاوه مقایسه فی مابین گردآوری آب ها با یکدیگر بپردازد. یعنی یک پاسخ کفایت نمیکند، آموزش سئو بلکه جواب های تحلیلی با داده ها بیشتر و مرتبط به هم.

پاسخMUM

مجموعاَ از یک دریاچه تحت عنوان آب بومی حافظه گردیده، البته رودخانه دارنده آب روان است. آب دریاچه و رودخانه زلال میباشد، البته برخی اوقات ممکن میباشد پر نمک باشد. اقیانوس مایل ها عمق داراست و نمی اقتدار عمدتا تحت عنوان آب آشامیدنی استفاده نمود.
درحال حاضر شاید با خویش بگویید می‌توانیم با پیش بینی سوالهای و ابهام آن ها، به ارایه جواب هایی اینچنین در پوسته جمله بپردازیم، البته دشوار در غلط می باشید، چون آنچه که تحت عنوان پاسخ در ابتدا خواندید را MUM از سرتاسر محتوای شما یافته وسپس با علم و محاسبه توسعه یافته، تبدیل به یک جواب می کند. در واقع در حالتی‌که بخواهیم پرسش مان را الان از گوگل بپرسیم، پاسخ چنین میباشد:

آب دریاچه مستقر میباشد.
رودخانه دارنده آب روان است.
آب دریاچه و رودخانه زلال میباشد و ممکن میباشد پر نمک باشد.
اقیانوس مایل ها عمق داراست و آب آن قابل شرب وجود ندارد.
نمونه های الگوریتم MUM
در جریان کنفرانس گوگل I/O سال 2021، یک پرسش بغرنج به وسیله آقای Prabhakar Raghavant، نائب رئیس ارشد در گوگل مطرح شد که جواب آن حال قضیه گفت و گو مقاله‌ها بی شماری گردیده‌است. آکادمی رایا پارس در‌این سوال و جواب دیگر خبری از جستجوی یک عبارت و گزاره و همچنین پاسخی که به پیوند و نشانی تارنما ها و صفحه های مربوط می شد، خلا.

آقای Raghavant پرسید: اینجانب پیش از این به کوه های آدام رفته ام و قصد دارم در فصل پاییز آینده، برای پیاده روی به کوه فوجی بروم. چه‌طور می‌توانم فراهم نحس و به چه چیزهای دیگری نیاز دارم؟

در شرایط معمولی همان طور که مرور کردیم، بایستی برای هر ابزار و نیازمندی جستجوی متفاوتی داشت و از توده جواب ها یک نظارت لیست تنظیم و آن گاه نظارت قابل قبولی را بدست آورد. در واقع طرح ریزی مسافرت و پیاده روی به کوه فوجی حتی به نتیجه ها گوگل نیز محصور نمی شد، بلکه برای استحضار از تجارب بقیه کوهنوردان نیز، مستلزم دریافت اطلاعاتی خوا‌هیم بود.

اینجاست که MUM مجموع این فرایند را حذف و به شما در نقش یک کوهنورد با تجربه، اطلاعاتی از قبیل وضعیت آب و هوایی و مسیر دسترسی و ترفیع را داده و آنگاه امکانات مایحتاج و اقلام مصرفی را نیز در اختیارتان می‌گذارد. از آنجاییکه درباره گوگل حرف میکنم، پس در ضمن مشاهده جواب زمان بر، حاذق می باشید که لباس کلفت تان را خریداری، سبک کفش تان را گزینش و در شرایطی‌که یک دسته کوهنوردی در آن دوران قصد پیمایش داشته باشند، با آن‌ها در اپلیکیشن شان همپا گردید.

هوش MUM داده ها مختلفی را از منابع متنوع گرداوری و با فاکتورهای بی شماری ارزیابی کرده و از سویی گریزی به بایگانی جستجوهایی میزند که در امر اشکال کلمه های مرتبط درباره شان اطلاعاتی به یوزرها داده گردیده است و مسلما برخورد آن‌ها و نظراتی که به اشتراک نهاده اند و از همگی اساسی خیس وب لاگ کوه نوردان و خاطرات شان نیز از شاخه ای دیگر پردازش می گردد. پس هنگامی با هشدار review or aggregateRating در کنسول گوگل مواجه می‌شوید، what is seo خیلی زود می بایست به تامل جلب لحاظ مشتریان و مخاطبین تان باشید و اینجاست که کامنت های ساختگی و امتیازات خودی که بوسیله ادمین تصویب میشود، خیر صرفا هیچ تاثیری در حاصل کاوش نداشته، بلکه مشمول حالت Self-serving reviews گشته و اینگونه محتوایی یا این که محصولی برای پایش به وسیله MUM شانسی نخواهد داشت.

در سوالهای غامض ای مانند کوه‌پیمایی با آقای Raghavant، کلیه چیز به ادغام موجودیت ها و آمال و همچنین تمایلات بستگی داراست و MUM قصد داراست مشخص یک فرمان را بفهمد. هرچند ماشین ها در فهم گویش آدم اختلال دارا‌هستند، البته الگوریتم ها و هوش هایی مانند BERT و MUM حقیقتا به معنایی مجاورت گردیده اند که بتوانیم بگوییم لهجه آدم را بدون نقص می‌فهمند.

برچسب ها آموزش سئو ,
بازدید : 5
يکشنبه 23 مرداد 1401 زمان : 13:30

Pagerank به معنای سکو برگه میباشد و اساسا امتیازی میباشد که گوگل برای هر برگه اینترنت قائل می‌شود. برای دیدن سکو صفحه های یک وب سایت میتوانید تولبار گوگل را دانلود و روی IE خویش نصب نمائید تا به محض ورود به هر ورقه ای امتیاز آن برگه را روی نوار ابزار گوگل ملاحظه کنید. پیج رنک، آموزش سئو الگوریتم مهم موتور جستجوی گوگل در طی بوجود وارد شدن آن بود و موتور جستجوی گوگل به جهت ابداعی که در بوجود داخل شدن واحد سنجش پیج رنک داشت توانست از موتورهای جستجوی فرصت خویش پیشی بگیرد (یاهو و آلتاویستا) و خویش را مطرح نماید. الگوریتم پیج رنک بوسیله بنیانگذاران وب سایت سرگی برین و لری پیج تحت عنوان خلاقیت تصویب شوید و ایده آن از واحد سنجش citation مقاله‌ها علمی گرفته شد‌ه‌است. ایده نخستین به‌این شکل میباشد که برای مرتبه بندی صفحه های گوناگون اینترنتی در موتور کاوش جای اینکه به پارامترهای بهینه سازی داخلی اعتنا گردد به پارامترهای سئو آف پیج التفات بیشتری داده می‌شود. آکادمی رایا پارس در واقع ایده پیج رنک بدین مورد می‌پردازد که در‌صورتی‌که یک برگه اینترنتی برگه مفیدی باشد، فارغ آن کاغذ و در صفحه ها دیگر وب به آن کاغذ پیوند داده گردیده است و آن کاغذ معرفی شد‌ه‌است.

تئوری کوشش PageRank
امتیاز بندی صفحه ها بدین شکل میباشد که یک لینک و پیوند از یک کاغذ اینترنت به یک شیت دیگر که در یک تارنما دیگر میباشد به معنای یک امتیاز مثبت برای کاغذ مقصد اکانت می‌گردد. زیرا اینترنت مسترها پیوند وب سایت هایی را در وبسایت خویش قرار می‌دهند که فکر‌می‌کنند برای بازدید کنندگان سایتشان جذاب و باارزش باشد. گوگل از تعداد این لینک و پیوند های ورودی به صفحه های وب سایت های دیگر، برای قضاوت درباره امتیاز دهی به آن ها و نیز تر و تمیز کردن آنان در هنگام کاوش در گوگل به کار گرفت. برای مشاهده پیوند های ورودی به وب سایت خویش می‌توانید پاراگراف link:http://www.yourURL.com را در گوگل وارد نمائید تا لیست وبسایت هایی که به شما لینک و پیوند داده اند را ملاحظه کنید. اما هنوز گوگل کلیه لینک و پیوند های ورودی به وبسایت را نماد نمی دهد.

PageRank چه گونه به حساب آوردن می‌شود؟
شل ترین کلام درباره به حساب آوردن اش اینه که PageRank با به کار گیری از اشتراک به چنگ آوردن کلیه پیوند های ورودی به وب سایت شما به حساب آوردن می‌گردد. ولی این قضیه اکیدا درست وجود ندارد، زیرا گوگل لینک و پیوند های داخلی را هم در به حساب آوردن سهم دار می نماید. همینطور سکو PageRank ورقه ای که به شما لینک و پیوند داده هم، در صدر بردن سکو وبسایت شما موءثر میباشد. بعلاوه تعداد پیوند های فرنگی که در شیت مبدا وجود دارااست نیز در مرتبه وبسایت مقصد اثر دارااست. بطور همگانی 85% از جايگاه تارنما مبدا یار و همدم با پیوند به وب سایت مقصد ارسال می‌گردد. پس یک کاغذ اینترنت با پیج رنک 5 و تنها با یک پیوند فرنگی در برگه اش( که به عبارتی لینک و پیوند تارنما شماست) بایستی 85% از اعتبار جايگاه 5 را برای ورقه ای که به آن پیوند داده ارسال نماید.
البته در واقع هیچ برگه ای تنها یک پیوند ندارد – به حافظه آورید که پیوند های داخلی هم اکثر اوقات تایم ها در به حساب آوردن بحساب میایند – what is seo پس واحد سنجش پیج رنک ارسالی عبارت میباشد از 85% از پیج رنک به عبارتی برگه تقسیم بر تعداد لینک و پیوند های فرنگی.
سوالی که اینجا مطرح می‌شود این میباشد که تفاوت جايگاه های پیج رنک چقدر میباشد و به عنوان مثال مرتبه 4 با 5 چقدر تفاوت دارااست؟ چیزی که معلومه اینه که اعداد گوگل در پیج رنک صرفا یکی اثبات نیستند و نماد دهنده یه مقطع عددی می باشند. بنابر این آحاد پیج رنک های 5 با هم متساوی نیستند. طبق توضیحات فوق مرتبه 6 ممکن میباشد تنها یک سکو از 5 بیشتر باشد و ممکن میباشد تنها یه خرده از 7 کمتر باشد.

برچسب ها آموزش سئو ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 161
  • بازدید سال : 696
  • بازدید کلی : 1845
  • کدهای اختصاصی