مطالعات نماد داده میباشد که 99٪ از متخصصان هوش رقابتی میگویند تارنما های رقبای آنان منابع ارزشمندی آموزش سئو برای اطلاعات و تکنیک ها میباشند. فهمیدن اینکه از چه ابزاری به کارگیری می گردد صرفا بخش نخستین مراحل تجزیه و نظارت سایت رقابتی میباشد. همینطور می بایست بدانید که بهدنبال چه اطلاعاتی میباشید و به چه شکل میتوانید از آنان برای کسب به مزیت رقابتی به کار گیری نمائید.
داده ها و نقاط داده ای که در واقع می بایست در ارتباط رقبا بدانید، به نوع استراتژی های بازاریابی که برای صنعت شما از مداقه بیشتری برخورداراست و واحد سنجش عملکرد شما بستگی دار بعضی از این داده ها ما یحتاج عبارتند از:
ترازو ترافیک ارگانیک آنها.
تبلیغات
ترافیک دسک تاپ
داده ها جمعیتی مشتریان آنها و قسمت های بازار.
یافتن ایده های نو برای مشتریان.
لغات کلیدی سکو بندی گردیده در حاصل کاوش.
حالت میانگین مرتبه بندی.
سکو جهانی ترافیک. این مقدار بیانکننده واحد سنجش بازدید روزمره یک تارنما میباشد. هرچه عدد کمتر باشد، بازدید بیشتر میشود، ین داده ها را می قدرت از الکسا گرفت.
شما میتوانید از ابزارهای رقابتی برای شناسایی مقر های متعدد مشتری که رقبای شما غرض قرار داده اند، به کار گیری نمائید تا بتوانید در آجل از آنان الهام بگیرید – اما آغاز بایستی این داده ها دموگرافیک را متناسب با هدف ها اسم تجاری خویش قرار دهید.
چهطور قادر خواهیم بود بهینه سازی وب سایت رقبا را تحقیق کنیم؟
برای استارت ارزیابی بهینه سازی وب سایت رقبا فرایند ذیل را میتوانید دنبال نمائید:
رقبا را شناسایی فرمایید.
پیش از اعمال هر عمل دیگری، آغاز بایستی رقبای اساسی خویش را شناسایی کنیم. اینها وبسایت هایی می باشند که در جستجوی ارگانیک برای لغت ها کلیدی متبوع ما رقابت می نمایند و درجه بالایی داراهستند. به این ترتیب در شرایطیکه میخواهید یک محاسبه رقابتی اجرا دهید، آغاز می بایست رقبای خویش را شناسایی فرمایید. درصورتی که رقبای خویش را معلوم نکنید، نمی دانید که بایستی خویش را با چه کسی در کسب و کار مقایسه فرمائید.
بسته به فعالیت خویش، ممکن میباشد ده ها حریف داشته باشید. مقایسه عمل شما با هر رقیبی ممکن میباشد پاره ای وقت گیر باشد البته قیمت داراست. در شکل زیاد بودن تعدادرقبا خوب میباشد بر روی چهار تا شش آیتم تاز رقبایتان تمرکز نمائید. اعتنا داشته باشید که هم رقبای فیزیکی و هم رقبای آنلاین خویش را تعیین نمایید. هنگامی اشخاص در پی مشاغلی مانند شما میباشند، رقبای آنلاین شما در نتیجه ها کاوش در صدر یا این که ذیل خیس از شما ظواهر میشوند. عالی میباشد رقبایی را گزینش نمایید که مستقیماً روی کسب و کار شما تأثیر بگذارند.
دقت داشته باشید که رقبای بهینه سازی وبسایت شما میتوانند هر استخراج و کاری باشند. هر وب سایت یا این که استخراج و کاری که برای استخراج مرتبه خوب برای یک واژه کلیدی که شما نیز مقصود قرار دهید با شما رقابت نماید میتواند یک حریف بدون واسطه seo به اکانت بیاید.
یافتن رقبای بهینه سازی وب سایت شما به محض شناسایی لغت ها کلیدی متبوع معمولی می گردد. اولی درگاه تماس شما بایستی اولین SERP برای هرمورد از لغت ها کلیدی معلوم گردیده شما باشد. صفحه ها و شرکتهای مذکور در نتیجه ها گوگل رقبای اساسی شما برای این لغات کلیدی میباشند. صفحاتی که در اولین SERP دارنده بالاترین مرتبه میباشند، گران قدر ترین رقبای شما میباشند.
صفحه ها را برای مقایسه تعیین فرمایید.
زمانی که رقبای خویش را شناسایی کردید، گامبعدی مقایسه وبسایت تجارت آنها میباشد. شما می بایست پژوهش فرمایید که وب سایت شما چه گونه در قبال رقابت قرار میگیرید. برای این عمل، بایستی صفحه های گوناگون را از وبسایت آنان برای مقایسه گزینش فرمایید. عالی میباشد برای آغاز مقایسه این صفحه های را در لحاظ بگیرید:
کاغذ ابتدا
صفحه های مساوی فرآورده
صفحاتی با خبرها یا این که محتوای آموزنده (وب لاگ)
به صورت کلی صفحاتی را گزینش نمایید که شبیه صفحات شما باشند. این به شما یاری می نماید تا یک مقایسه منصفانه فی مابین مشاغل داشته باشید.