X
تبليغات

تصویر ثابت

شاخص کلیدی عملکرد هوشمند (SMART KPI) چیست؟
loading...
YourAds Here YourAds Here

آموزش سئو

بازدید : 43
يکشنبه 28 فروردين 1401 زمان : 15:22


ممکن میباشد در مقاله ها، نامی از KPI هوشمند شنیده باشید و در ارتباط آن کنجکاو گردیده باشید. آنها می گویند، یک KPI هوشمند آموزش سئو می بایست خصوصیت‌های اسمارت را داشته باشد. البته می بایست بیان کنم که چیزی به اسم KPI هوشمند نیست. این هدف ها مربوط به KPI ها می‌باشند که نیاز دارا هستند هوشمند شوند؛ یعنی هنگامی میخواهید هدف ها مرتبط یا این که KPI را تهیه و تنظیم فرمایید، کارداران SMART به شدت مفیدند البته در انتخاب KPI کوشش ندارند!

کارداران اسمارت هم چیزی نیستند جز 5 خصوصیت که برای مقصود انتخاب می کنیم: بدیهی بودن، قابل اندازه‌گیری بودن، قابل دست‌یابی بودن، متناسب با بقیه هدف ها و زماندار بودن.

مطلقا بخوانید: پژوهش طرز‌های ارزش‌گذاری در گوگل ادز + راهنمای تعیین مطلوب‌ترین شیوه
(در صورتی‌که دوست داشتید می توانید نوشته‌علمی بی نقص مقصود‌گذاری SMART را بخوانید تا با این نحوه مقصود‌گذاری آشنا گردید)

زمانی بدین تصور کنید که مقصود شما بایستی با چه چیزی اندازه‌گیری گردد، در واقع دارید به شاخص کلیدی آن فکر می کنید.

برای مثالً در‌صورتی‌که غرض شما ارتقا مشتری‌های فروشگاه آنلاین‌تان باشد، با چه چیزی آن را اندازه میگیرید؟ پاسخ مشخص و معلوم میباشد، با نرخ تبدیل که می گردد KPI مربوط به غرض شما.

پی بردن مورد ها پایین برای انتخاب یک KPI بهتر ما یحتاج میباشد:
میزان KPI دقیقاً چه چیزی را اندازه بگیرد؟ (برای مثالً نرخ تبدیل مشتری را قرار میباشد اندازه بگیرید)
چرا این فیض برای شما عنایت داراست و چرا می­خواهید به آن برسید؟ (مقصود از انتخاب این KPI چیست)
داده‌ها و داده ها شما از کجا به دست می آیند؟ (به عنوان مثالً می­‌توانید از گوگل آنالیتیکس برای تجزیه‌و‌بررسی ترافیک اینترنت‌تارنما خودتان استعمال نمائید)
هر یکسری وقت یکبار فرآیند گسترش عملکردتان را اندازه­‌گیری می­‌نمائید؟ (به عنوان مثالً هر ماه نسبت به ماه قبلی ارتقا بازدید را اندازه‌­گیری می­‌نمائید تا نواقص کارتان معین خواهد شد)
KPI برای چه قسمتی از حصول‌و‌شغل به کار گیری می شود؟ (به عنوان مثالً قرار میباشد نرخ تبدیل مشتری‌های وبسایت اندازه گرفته گردد)
چه کسی مسئول این فعالیت میباشد؟ (از جمله یکی کارشناسان دیجیتال مارکتینگ را مسئول پیگیری این عمل می­‌فرمائید)
بدترین موقعیت و شایسته ترین موقعیت در‌این غرض چیست؟ (به عنوان مثالً چنانچه عدد بازدید به کمتر از 100 رسید، موقعیت عالی وجود ندارد و بایستی اعلام خواهد شد)

برچسب ها آموزش سئو ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 70
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 162
  • بازدید سال : 697
  • بازدید کلی : 1846
  • کدهای اختصاصی